Schock este inventatorul chiuvetei din granit și este unul dintre producătorii de top la nivel mondial în materie de chiuvete și baterii de bucătărie. Cu o experiență de peste 30 de ani în domeniu, firma germană este prezentă în peste 70 de țări.

Chiuvetele din portofoliul Schock respectă standarde de înaltă calitate, întrucât vorbim despre tehnologie germană, materiale inovatoare, durabile și ecologice, dezvoltare continuă și cercetări amănunțite. Motorul din spatele brandului Schock este pasiunea și dorința permanentă de a se reinventa, de a ține pasul cu tehnologiile și cerințele actuale ale pieței. Dovadă că este un lider al inovației stau cele 90 de brevete de invenție dobândite.

Fabricate exclusiv în Germania, cu un concept inovator chiuvetele Schock includ peste 200 de modele într-o diversitate de culori, dimensiuni și forme, menite să se plieze pe gustul și stilul fiecărui client în parte. Peste 60% dintre chiuvetele din granit comercializate la ora actuală în lume sunt produse folosind tehnologia dezvoltată și patentată de Schock.

Spre deosebire de alte firme concurente, Schock este singurul producător de chiuvete din granit din întreaga lume care oferă trei suprafețe diferite pentru produsele sale: neted, poros și mat.

Aproximativ 80% din materialul folosit în fabricarea chiuvetelor îl reprezintă cuarțul, elementul component cel mai dur al granitului, responsabil pentru durabilitatea și siguranța produselor.

Printre avantajele suprafețelor CRISTADUR® și CRISTALITE® PLUS se numără următoarele:
• rezistente la temperaturi ridicate
• efect anti-murdărie
• efect anti-miros
• sigure cu alimentele
• finisajul non poros nu lasă bacteriile să se dezvolte
• rezistente la impact
• culoare rezistentă
• durabile

Puteți găti și spăla vasele cu plăcere, deoarece petele de grăsime și murdăria nu aderă la suprafața chiuvetei.

Bateriile de bucătărie sunt concepute să respecte aceeași linie ca și chiuvetele, pentru a crea un tablou unitar și armonios. Ele valorifică funcții care sprijină mediul înconjurător, precum funcția de economisire a consumului de apă și a reducerii zgomotului.

În opinia managementului Schock, inovația nu constă în cele 90 de brevete de invenție sau în cele peste 200 de modele de chiuvete, ci în expertiza și viziunea angajaților de a-și depăși propriile limite și de a construi împreună lucruri unice, la standarde ridicate. Brandul Schock nu se ghidează după o direcție clară, ci se bazează în permanență pe intuiție. Principalele sale instrumente sunt curiozitatea, devotamentul, curajul și pasiunea pentru munca depusă.

Distribuie pe...