Modalități de livrare

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către cumpărător în formularul de comandă, utilizând curieratul rapid, serviciu de transport paletizat de marfă sau echipa internă de livrare.

Alegerea modalității de transport depinde de tipul produsului achiziționat. Produsele de dimensiuni mici și medii vor fi livrate prin curierat rapid. Produsele de dimensiuni mari (canapele, mobilier, etc.) vor fi livrate printr-un serviciu de transport paletizat de marfă întrucât acesta prezintă riscuri minime de deteriorare a produselor în timpul livrării. Echipa internă de livrare va deservi exclusiv livrarea produselor în municipiul Iași.

Totodată, cumpărătorul poate ridica produsul din depozitul Mobiera, Iași, Str. Octav Bancilă, 3 sau poate trimite un curier/transportator agreat. În acest caz siguranța transportului produsului intră exclusiv în sarcina cumpărătorului, deteriorarea acestuia din momentul preluării din depozit neputându-se imputa site-ului Mobiera.ro.

Livrarea este națională, fiind acoperite toate localitățile, și se face la bordură, adică până în fața imobilului. În cazul în care livrarea se va face în zone cu restricții de tonaj, obținerea autorizației de transport cade în sarcina cumpărătorului.

Costul transportului

Costurile transportului în sistem de curierat sau printr-un serviciu de transport paletizat de marfă a produselor achiziționate pe site-ul www.mobiera.ro sunt afișate în momentul punerii în coș a produselor. Costul transportului depinde de valoarea comenzii, greutatea volumetrică a coletului și de localitatea în care trebuie livrat coletul.

Costul transportului este valabil pentru localitățile aflate în aria de acoperire a curierului, lista acestora putând fi consultată aici. Pentru localitățile aflate în afara ariei de acoperire a curierului se va percepe un tarif suplimentar intre 1 lei RON/km.

Shop-ul Mobiera include produse pentru care se oferă transport gratuit. Odată ce veți pune un astfel de produs în coș, veți vedea că transportul va avea cost 0. Transportul gratuit se referă strict la produsul semnalizat cu acest beneficiu. Orice alt produs pentru care nu se oferă transport gratuit va fi tarifat pentru trimitere prin curierat.

O serie de produse din categoria Obiecte sanitare – Căzi și cabine de duș, Vase de toaletă și bideuri, Lavoare, Oglinzi – sunt marcate ca având transport gratuit. Lista localităților către care se livrează în mod gratuit aceste produse poate fi consultată aici. Pe alte localități vă rugăm să ne solicitați o cotație de preț la shop@mobiera.ro.

Timpul de livrare

Produsele aflate in stocul producătorului vor fi livrate în termen de 2-4 zile lucrătoare. Produsele la comandă sau cele ce nu se află în stocul producătorului vor fi livrate în termen de 4 până la 12 săptămâni. Vânzătorul va anunța cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării, după plasarea comenzii.

Recepția mărfii

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului. Toate produsele vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță.

In momentul livrării mărfii Cumpărătorul va verifica conformitatea între numărul de colete primite și numărul de colete de pe documentul de însoțire al mărfii. Daca apar diferențe se consemnează pe documentul de însoțire a mărfii emis de către transportator (AWB) si se întocmește un Proces Verbal de constatare a diferențelor, care se semnează de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea.

În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii fără a verifica ca numărul de colete primite să corespundă AWB-ului, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare.

Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător.

În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.

După semnarea documentelor de livrare, Cumpărătorul dobândește posesia fizică a Produselor comandate. Din acest moment, Cumpărătorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere, pieire sau de deteriorare.